Junior recruitment consultant


Functie:

Als junior recruitment consultant werf je de meest geschikte kandidaten voor vaste en tijdelijke zorgvacatures op uitvoerend niveau. Je fungeert als adviseur voor zowel kandidaat als opdrachtgever en regisseert het proces rondom de opdracht.

Kernwoorden voor deze functie zijn: Recruitment van A-Z | Zorg | Consulting | Verbinding | Zelfstandig | Flexibiliteit | Collegiaal | Social Media | Hecht team | 32-40 uur per week | Ontwikkelmogelijkheden.

Het werken als junior recruitment consultant bij ZorgLoont is intensief en vergt een gestructureerde en efficiënte werkstijl. Daarnaast wordt het gekenmerkt door een hoge mate van klantgerichtheid en flexibiliteit; wanneer de situatie daar om vraagt ben je ook buiten de reguliere werktijden beschikbaar voor je kandidaten en opdrachtgevers om die aanvraag tijdig in te vullen. Er wordt een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid gevraagd, waarbij een goede samenwerking met collega’s van groot belang is. Je introduceert geschikte kandidaten bij je collega’s, denkt met ze mee en helpt elkaar bij het zo goed mogelijk bedienen van de klant.

Wij zoeken een enthousiaste nieuwe collega met een grote affiniteit voor de zorg. Een netwerker, verbinder, professional met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je past bij ZorgLoont wanneer je zelfverzekerd en kritisch bent doch ook open, positief en sociaal. Een gedreven persoonlijkheid die houdt van hard werken en succes delen!

#Vacature #Recruitment #hrm #Zorg #DenHaag


Onze organisatie:

Met een kantoor naast Den Haag laan van NOI kom je te werken midden in de bedrijvigheid. ZorgLoont is een gespecialiseerd adviesbureau in de bemiddeling van vast, tijdelijk en interim personeel in de gezondheidszorg. Wij bemiddelen voor functies op MBO, HBO en academisch niveau. De filosofie achter onze dienstverlening kenmerkt zich door een zeer persoonlijke benadering welke ons in staat stelt om effectief de verbinding te leggen tussen mensen en organisaties.

Bij ZorgLoont beschouwen wij een match op competenties, profiel en ambities als een basisvoorwaarde. Het aansluiten van de cultuur, structuur en dynamiek in de geboden werkomgeving op de overtuigingen, drijfveren en persoonlijke omstandigheden van een kandidaat zijn van evenredig belang voor een succesvolle bemiddeling. Onze werkwijze is betrokken, kwaliteits- en resultaatgericht.

Zo hebben wij onze naam stevig gevestigd in de markt en een gedegen netwerk opgebouwd. Deze worden dagelijks verder uitgebouwd door ons team van toegewijde, energieke en ambitieuze professionals bovenal door succesvol invulling te geven aan een sterk groeiend aantal opdrachten in een dynamische markt.

Profiel:
  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt bij voorkeur over 1 tot 3 jaar relevante werkervaring;
  • Een commerciële instelling, daadkracht en probleemoplossend vermogen is essentieel;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen en kunt goed luisteren, maar bent tegelijkertijd in staat om op een natuurlijke wijze de doelstellingen van een gesprek te realiseren;
  • Je hebt affiniteit met en kennis van de zorg, inhoudelijke kennis van werken in de zorg is daarbij een pre;
  • Vanuit een intrinsieke interesse pak je dingen snel op. Tezamen met jouw initiatiefwijke en proactieve houding stelt het je in staat om die steile leercurve met plezier te doorlopen;
  • Constructief werken is je op het lijf geschreven, je bent optimistisch, kan moeilijke situaties incasseren en weet deze een positieve wending te geven;
  • Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de procedure.

 

Wij bieden:
  • Een praktijkgericht en intensief inwerk- en opleidingsprogramma;
  • Een dienstverband met een 32-40 urige werkweek;
  • Standplaats in Den Haag direct naast station Den Haag laan van NOI;
  • Een marktconform basissalaris;
  • Een individuele bonusregeling op basis van jouw prestaties en een collectieve bonusregeling gebaseerd op de prestaties van jouw team;
  • Een laptop en smartphone zodat jij je werk optimaal kan uitvoeren;
  • Passende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving met een informele werksfeer;
  • Leuke teamuitjes en gezellige borrels;
  • De doorgroeimogelijkheid naar (senior) recruitment consultant.

Procedure:

Is deze vacature precies wat je zoekt? Wil je solliciteren? Volg dan deze stappen:

1. Klik op ‘reageren op deze vacature via webformulier’

2. Vul de gegevens in en upload je CV (met motivatie);

3. Schrijf in het opmerkingenveld je motivatie waarin je aangeeft waarom jij de geschikte kandidaat bent voor deze functie;  

4. Wij nemen contact met je op.

 

Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marijke Rombolini-Vrielink

  • Telefoonnummer: 06 – 4226 0080 of 070 – 737 044
  • E-mail: m.rombolini-vrielink[at]zorgloont.nl. 

Reageren op deze vacature via webformulier